Sâ 19.10.2013    07:00

Ce-a mai rămas de Daniela Sima și Lay(ers) de Cristina Lilienfeld

Ce-a mai rămas
Coregraf: Daniela Sima
Distribuţie: Denis Bolborea, Krista Sandu, Iaela Buldan, Andrei Iancu
Colaj musical: Apparat, Epigram, Lamb, Clint Mansell
Light design: Cătălin Nicolescu


Dacă prezentul este o temniţă, viitorul pare să nu mai existe, şi te simţi la limita de jos vieţii… “Ce-a mai rămas”? Când trăieşti viaţa ca pe o tortură, este primul indiciu că prăbuşirea se apropie şi descompunerea te pândeşte. Sentimentul claustrofobiei şi senzaţia abisului duc la disfuncţii nervoase, la reacţii nevrotice. Ce mai rămâne pentru un bărbat care nu are acces la lumea exterioară, pierdut în întunecimea propriilor necesităţi spirituale şi fiziologice. Timpul se trăieşte în zig zag, personajul acţionează confuz, marile întrebări îl duc la rătăciri periculoase. Spectacolul se construieşte în jurul acestor momentele, iar ecoul lor sunt răspunsuri transfigurate artistic.

Daniela Sima s-a născut în 1990. A absolvit secţia de Coregrafie, la U.N.A.T.C. “I.L. Caragiale”, în 2013, spectacolul “Ce-a mai rămas” fiind conceput pentru examenul de licenţă. A făcut parte din Ansamblul artistic “Primavera” şi, din trupa de dans “Performers”. A participat la workshopuri susţinute de Inaki Azpillaga,Valentina de Piante, Billy Cowie şi Battery Dance Company.

Lay(ers)
Coregraf: Cristina Lilienfeld
Colaj musical: Brian Eno, Portishead, Ambiental Sounds
Light design: Cătălin Nicolescu
Mulțumiri: Bernard Baumgarten și Cosmin Manolescu pentru suport
Producători: Centrul de Cultură "George Apostu" Bacău și Centre Choregraphique Trois C-L


Pielea este una dintre obsesiile omului. Astăzi, în spatele acestei obsesii s-au dezvoltat mega-industrii care garantează tinereţea fără bătrâneţe pentru ambalajul corpului. Dar el trăieşte, se schimbă, se decojeşte. Şi pielea şarpelui se schimbă într-o alta de care are nevoie, şi scoarţa copacului se usucă şi se
crapă. Pielea omului reacţionează la tot ce vine din exterior şi la informatiile trăite din interior. “Lay(ers)” este încercarea de a găsi similitudini între ele. Ce mişcare organică poate să creeze anumite senzaţii tactile? Ce impact emoţional poate avea o imagine a pielii în diferite ipostaze? Cum se poate comunica, prin atingere, cu un partener… şi ce fel de dans naşte acest experiment?

Cristina Lilienfeld s-a născut în 1984. A absolvit secţia de Coregrafie, la U.N.A.T.C. “I.L. Caragiale”, în 2008. În 2012 a lucrat în cadrul rezidenţelor E-motional Bodies and Cities la studio Zona D pentru proiectul „My invisible Body“. A colaborat cu dramaturgii Gina Şerbănescu pentru "There in the I" (performance) şi Loredana Larionescu pentru instalaţia "How It Works". A semnat coregrafia şi a fost dansator în multe spectacole de dans şi teatru.

Rezervări la centrul.dansului.bucuresti@gmail.com
Preț bilet 20 lei


Spectacolele fac parte din programul Cartierului de Dans / Sharing Experiance - un proiect produs de Asociația Secția de Coregrafie, finanțat de Administrația Fondului Cultural Național și sprijint de Centrul Național al Dansului - București.
Parteneri media: Orasul meu, Artclue, Hipmag, Online Gallery, Liternet.ro, GingerGroup, Modernism.ro; SUB25.ro, Sapte Seri.ro, Vice.ro, Webcultura, Webpr.ro, Art Act Magazine