Jo 25.02.2010    05:00

Noi cursuri de dans contemporan >> din 1 martie 2010

Înscrieri
Înscrierea devine validă numai după achitarea taxei de curs şi se face în ordinea sosirii. Nu există posibilitatea de a rezerva locuri.

Plata cursurilor se face la sediul CNDB în zilele de 25 şi 26 februarie, între orele 17.00 – 20.00 şi în zilele de începere a cursurilor, între orele 17.00 -19.00.



Taxa de curs:

Taxa pentru un modul (6 cursuri) este de 210 lei şi se achită integral într-o singură tranşă, înaintea începerii cursurilor (în zilele şi la orele menţionate mai sus).

Cele 6 întîlniri se vor desfăşura după cum urmează:

Modul cursanţi începători
Profesor: Carmen Coţofană
cursuri în zilele de luni (martie – 1, 8, 15, 22, 29, aprilie - 5)
ora de desfăşurare: 19.00 - 21.00, studio 1

Modul cursanţi intermediari

Profesor: Andreea Novac
cursuri în zilele de marţi (martie – 2, 9, 16, 23, 30, aprilie - 6)
ora de desfăşurare: 19.00 - 21.00, studio 1

Modul cursanţi începători
Profesor: Farid Fairuz
cursuri în zilele de miercuri (martie – 3, 10, 17, 24, 31 aprilie - 7)
ora de desfăşurare: 19.00 - 21.00, studio 1

Modul cursanti avansaţi

Profesor: Mădălina Dan
cursuri în zilele de joi (martie – 4, 11, 18, 25, aprilie – 1, 8)
ora de desfăşurare: 19.00 - 21.00, studio 1

Modul contact improvisation
Profesor: Andreea Belu
cursuri în zilele de vineri (martie – 5, 12, 19, 26, aprilie – 2, 9)
ora de desfăşurare: 20.00 - 22.00, studio 1



Profesori

Carmen Coţofană
a absolvit Liceul de Coregrafie “Octavian Stroia” – Cluj-Napoca şi Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică «I. L. Caragiale»– Bucureşti, secţia Coregrafie. A participat la workshop-uri cu coregrafi importanţi precum: Pal Frenak, Karine Saporta, Donna Uchizono, Mark Tompkins, Carol Brawn, David Zambrano, Vera Mantero, şi a colaborat ca interpret cu coregrafii: Sorana Badea, Mihai Mihalcea, Valentina de Piante, Charles Lineham, Florin Fieroiu, Ioana Macarie, Cătălina Gubandru.
A colaborat la realizarea coregrafiei unor piese de teatru regizate de: Gianina Cărbunariu, Andreea Vălean, Alexandru Dabija, Radu Nica.
Dintre piesele proprii menţionăm: „Fiinţe ale mîinilor”, „Take Five”, „Free Mesh”, „Recycle me”.


Andreea Novac
s-a născut în 1981. A studiat Psihologia la Universitatea Bucureşti, iar în 2008 a absolvit UNATC, secţia Coregrafie. Între 1999 - 2003 se ocupă de proiecte de cercetare în domeniul psihologiei şi face practică de specialitate ca psiholog. Din 2003, după ce intră la Facultatea de Teatru, trece printr-un număr important de stagii de pregătire şi ateliere de dans contemporan. Studiază cu: Cosmin Manolescu, Allyson Green, Helena Franzen, Carl Olof Berg, Florin Fieroiu, Odette Guimond, Valentina de Piante Niculae, Mihai Mihalcea, Brynjar Bandlien, David Zambrano, Melisa Putz, Eric Schoefer, Ivan Wolfe, Martin Sonderkamp, Marianne Bar, Eduard Gabia, Angelique Willkie, Erin Cornell, Ted Stoffer, Marion Ballester, Marta Coronado, Benjamin Boar, Isabelle Kurzi, Vava Ştefănescu.
Din 2005 începe să creeze propriile piese: “Aici totul e diferit”, “Are you going with me?”, “B-26-Dans”, “Corp şi anti – Corp”, “Aici, acum“. Beneficiază de burse şi rezidenţe în străinătate (Italia, Marea Britanie, Olanda), burse pentru cercetare asupra mişcării la Napoli şi pentru participare la festivalul de dans contemporan “Tanzimpulse” (Salzburg) şi la atelierele „Impulstanz” (Viena). În 2006 – 2007 participă ca interpret în proiectul european “Migrant Body”. Creează coregrafie pentru film şi teatru.


Farid Fairuz
este născut la Beirut dintr-o mamă libaneză şi un tată evreu. De-a lungul vieții rămîne marcat de povestea de dragoste tulburătoare dintre părinții săi, care au trăit în clandestinitate vreme de 10 ani migrînd mereu între Turcia, Siria, Liban și Iordania. După dispariția tragică a acestora în războiul din Beirut, este adoptat de doi beduini care îl cresc cu lapte de cămilă și îl educă conform credințelor lor. Fairuz are un comportament diferit de ceilalți copii de vîrsta lui şi dovedește o sensibilitate maladivă. Destinul îi surîde la vîrsta de 11 ani cînd este înfiat de o bogată familie iordaniană care se ocupă cu atenţie de studiile lui. Astfel Farid Fairuz ajunge să studieze muzica popoarelor arabe, dansul oriental, dansul clasic și contemporan, iar apoi creează spectacole și dansează vreme de cițiva ani în Europa și Statele Unite ale Americii, fiind privit ca o curiozitate.


Mădălina Dan
este absolventă a Liceului de Coregrafie “Floria Capsali” din Bucureşti şi a Universităţii Naţionale de Artă Teatrală şi Cinematografică din Bucureşti – secţia coregrafie. Din 1998 până în 2003 este membră a companiei de dans “Oleg Danovski” din Constanţa. În 2008 participă la programul de burse pentru dans contemporan “DanceWeb Scholarship” - Viena. Colaborează cu coregrafii: Cosmin Manolescu , Vava Ştefănescu, Gigi Căciuleanu, Sergiu Anghel , Alexandra Pirici, Lisa Naugle, Christine Bastin, Pierr Wiss şi Jean Guizerix. De-a lungul timpului participă la ateleierele coregrafilor şi profesorilor: Martin Sonderkamp, Lin Snelling, Andrew Harwood, Lisa Race, Keith Hennessy, Judith Grodowitz, Libby Farr, Rasmus Olme, Olive Bieringa, Ko Murobushi, Paolo Enrique, Margarida Bettencourt, Laura Simi, Damiano Foa, Donna Uchizona, Christine Bastin, Ivan Wolf, Milli Biterli, Mark Tompkins, Lisa Naugle, Florin Fieroiu, Simona Noja, Judith Turros, Daniel Meja, Erwin Kecsek şi Wilfride Piollet. Creaţii proprii: „Just like a woman”, „Need for speed”, „Dedublarea”, prezentat la Springdance Festival şi Tanzquartier Viena în 2009, „Iluzionistele”, spectacol produs de Centrul Naţional al Dansului din Bucureşti, “Beginning, Middle, End” în colaborare cu Andrea Bozic (Croaţia/Olanda) şi Michael Pinchbeck (Marea Britanie), spectacol care a avut premiera la Springdance Festival - Utrecht 2009.


Andreea Belu este studentă la secţia de Coregrafie a UNATC, Bucureşti. Pilates şi somatic work sunt bazele ei în mişcare. A experimentat pentru prima dată CI la workshop-uri conduse de Malcolm Manning, Scott Wells, Ilka Szilagyi, Ray Chung, Jess Curtis. A predat primul workshop de CI la Festivalul Internaţional Trans Contact, Cluj, în 2007. A condus primele jam session-uri de CI din Bucureşti, unde predă regulat lecţii introductive în CI şi coordonează încălzirile pentru jam session.
Ca instructor de Pilates, Andreea se focuseaza pe a face cunoştinţă cu corpul, prin conştientizarea contactului cu podeaua, cu fittball, sau cu peretele. Când predă sau se antrenează, scopul ei este acela de a mări conştiinţa corporală prin mişcare.
Ca interpret, se antrenează folosind dansul clasic, CI, Pilates, Tehnica Feldenkrais, improvizaţia şi teatrul fizic. Ceea ce o interesează cel mai mult este rezultatul combinării acestor tehnici.
Ca un coregraf în devenire, se concentrează pe explorarea modalităţilor prin care interpretul empatizează complet cu coregraful şi vice versa. Este convinsă că intenţia este sursa pentru calitatea mişcării, pentru energia de care ai nevoie ca să te conectezi cu ceilalţi, ca să trimiţi şi să primeşti mesaje.