Ma 09.11.2010    07:00

„I Dance!” - noi cursuri de dans contemporan >> din noiembrie la CNDB

Taxa pentru un modul (6 cursuri derulate în intervalul noiembrie – decembrie 2010) este de 200 lei şi se achită integral într-o singură tranşă, înaintea începerii cursurilor (în zilele şi la orele menţionate mai sus).

Plata cursurilor se face la sediul CNDB în zilele de 5 şi 8 noiembrie între orele 17.30 – 20.00 şi în zilele de 9, 10 şi 11 noiembrie – chiar înainte de începerea cursului - între orele 18.00 – 19.00.

Înscrierea devine validă numai după achitarea taxei de curs şi se face în ordinea sosirii. Nu există posibilitatea de a rezerva locuri.


Cele 6 întâlniri se vor desfăşura după cum urmează:

Modul cursanţi începători
Profesor Andreea Novac

cursuri în zilele de marţi (noiembrie – 9, 16, 23, 30, decembrie – 7, 14)
ora de desfăşurare: 19.00 - 21.00, studio 1

Modul cursanţi intermediari
Profesor Carmen Coţofană

cursuri in zilele de joi (noiembrie – 11, 18, 2, decembrie – 9, 16, 17)
ora de desfăşurare: 19.00 - 21.00, studio 1

Modul cursanţi avansaţi
Profesor: Farid Fairuz

cursuri în zilele de miercuri (noiembrie – 10, 17, 24, decembrie – 8, 13, 15)
ora de desfăşurare: 19.00 - 21.00, studio 1


Profesori

Andreea Novac s-a născut în 1981. A studiat Psihologia la Universitatea București, iar în 2008 a absolvit UNATC, secția Coregrafie.
Între 1999 - 2003 se ocupă de proiecte de cercetare în domeniul psihologiei și face practică de specialitate ca psiholog.
Din 2003, după ce intră la Facultatea de Teatru, trece printr-un număr important de stagii de pregătire și ateliere de dans contemporan. Studiază cu: Cosmin Manolescu, Allyson Green, Helena Franzen, Carl Olof Berg, Florin Fieroiu, Odette Guimond, Valentina de Piante Niculae, Mihai Mihalcea, Brynjar Bandlien, David Zambrano, Melisa Putz, Eric Schoefer, Ivan Wolfe, Martin Sonderkamp, Marianne Bar, Eduard Gabia, Angelique Willkie, Erin Cornell, Ted Stoffer, Marion Ballester, Marta Coronado, Benjamin Boar, Isabelle Kurzi, Vava Ștefănescu.
Din 2005 începe să creeze propriile piese: "Aici totul e diferit”, "Are you going with me?”, "B-26-Dans”, "Corp și anti - Corp”, "Aici, acum".
Beneficiază de burse și rezidențe în străinătate (Italia, Marea Britanie, Olanda), burse pentru cercetare asupra mișcării la Napoli și pentru participare la festivalul de dans contemporan "Tanzimpulse” (Salzburg) și la atelierele "Impulstanz” (Viena).
În 2006 - 2007 participă ca interpret în proiectul european "Migrant Body”. Creează coregrafie pentru film și teatru.


Carmen Coțofană a absolvit Liceul de Coregrafie "Octavian Stroia” - Cluj-Napoca și Universitatea Națională de Artă Teatrală și Cinematografică "I. L. Caragiale" București, secția Coregrafie. A participat la workshop-uri cu coregrafi importanți precum: Pal Frenak, Karine Saporta, Donna Uchizono, Mark Tompkins, Carol Brawn, David Zambrano, Vera Mantero, și a colaborat ca interpret cu coregrafii: Sorana Badea, Mihai Mihalcea, Valentina de Piante, Charles Lineham, Florin Fieroiu, Ioana Macarie, Cătălina Gubandru.
A colaborat la realizarea coregrafiei unor piese de teatru regizate de: Gianina Cărbunariu, Andreea Vălean, Alexandru Dabija, Radu Nica.
Dintre piesele proprii menționăm: „Fiinţe ale mâinilor”, „Take Five”, „Free Mesh”, „Recycle me”.


Farid Fairuz este născut la Beirut dintr-o mamă libaneză și un tată evreu. De-a lungul vieții rămâne marcat de povestea de dragoste tulburătoare dintre părinții săi, care au trăit în clandestinitate vreme de 10 ani migrând mereu între Turcia, Siria, Liban și Iordania. După dispariția tragică a acestora în războiul din Beirut, este adoptat de doi beduini care îl cresc cu lapte de cămilă și îl educă conform credințelor lor. Fairuz are un comportament diferit de ceilalți copii de vârsta lui și dovedește o sensibilitate maladivă. Destinul îi surâde la vârsta de 11 ani când este înfiat de o bogată familie iordaniană care se ocupă cu atenție de studiile lui. Astfel Farid Fairuz ajunge să studieze muzica popoarelor arabe, dansul oriental, dansul clasic și contemporan, iar apoi creează spectacole și dansează vreme de câțiva ani în Europa și Statele Unite ale Americii fiind privit ca o curiozitate.